втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Український інститут цього року в рамках програми proMOTION забезпечить просування п’яти українських стрічок за кордоном у повному обсязі попри відсутність державного фінансування.

«Завдяки налагодженню співпраці з міжнародними фондами кожен фільм отримає фінансування на суму до 300 тис. грн. Меморандуми про співпрацю вже підписано з Göteborg Film Fund/Göteborg Film Festival (Швеція) та German Films (Німеччина)», - поінформували в Українському інституті.

Навесні було проведено конкурс на участь у програмі proMOTION 2022 та визначено п’ять переможців. Ними стали фільми з високим міжнародним потенціалом.

Їхній перелік такий

«Залізна сотня» Юлії Гонтарук

«Люксембург, Люксембург» Антоніо Лукіча

«Між небом та горами» Дмитра Гришка

«Памфір» Дмитра Сухолиткого-Собчука

«Я і Фелікс» Ірини Цілик

За умовами програми Український інститут мав забезпечити підтримку з міжнародної промоції. У 2022 фінансування промокампаній реалізовується завдяки залученню міжнародних фондів.

Український інститут започаткував довгострокову програму підтримки міжнародної промоції українських фільмів proMOTION у 2020 році, щоб підвищити присутність українського кіна на міжнародному ринку. Програма також прагне розвивати компетенції українських кінематографістів до репрезентації за кордоном та системної міжнародної співпраці, зокрема з фаховими аґенціями з промоції.

Завдання програми

  • збільшити кількість українських фільмів у програмах міжнародних кінофестивалів та в репертуарах закордонних кінотеатрів
  • розширити авдиторії українських фільмів за кордоном та підвищити впізнаваність українських кінематографістів на міжнародному ринку
  • залучати міжнародних експертів на стадії виробництва фільму задля ефективного просування кінопроєктів за кордоном
  • розвивати в кінематографістів навички міжнародної дистриб’юції та маркетингових комунікацій
  • посилювати видимість України та українських кінотворів в інформаційному просторі за кордоном

Український інститут є державною установою, яка представляє українську культуру у світі та формує позитивний імідж України за кордоном. Інститут заснований Кабінетом Міністрів у 2017 році та належить до сфери управління МЗС України.

Коментарі