втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

МАМА-ПОПІНЗ (варіант 2)

30.01.2015


Сценарій ігрового короткометражного фільму

Коментарі



Федоре, дякую за коментар. І справді з внесенням теми війни - інші смисли увиразнились. Буду їх намагатись загострювати разом з режисером, який зараз працює над сценарієм.

Написав Марися Нікітюк, 18:32 07.04.2015

У першому варіанті фінал видався більш драматичним, навіть трагічним, подумалось, що героїня пішла з життя: виразно спрацювала деталь із тюллю, що розвівається…
Заключна картинка варіанту 2 гарна, а ось попередня сцена захаращена: пакування речей, поцілунки, прощання і таке інше все це працює на вирівнювання конфлікту… Тут, здається, краще б лишити пакування речей і тюль вітер ганяє… Це й буде драматичним підсиленням для фіналу…
Якщо у першому варіанті основний конфлікт в родинному коконі (ось ми такі є: причини і наслідки) то в варіанті -2 проглядається спроба проникнення в глибші пласти вже в рамках країни… Не знаю, чи мав намір автор, а чи це лише мені так здалося: Мама-Попінз тепер вже асоціюється з Україною – вже стільки літ незалежності, а ми ось до сих пір ще такі слабкі, по закордонах усе щось випрошуємо, стаємо із незалежних – в чомусь залежними, а діти – сироти скубуться на сході… Аби б ці лінії та увиразнити…
Стосовно ж героїв… Вони інертні, вони слабкі, вони не розкриваються, бо такі вони є (тут знову причини і наслідки, повна без визвихідь) і немає відповіді: чому?

Написав Федір Янько, 10:58 31.01.2015