Тезовий виклад лекції Жанни Озірної, сценаристки, учасниці Сценарної Майстерні на одному з майстер-класів кіношколи Wiz-Art...

Книжка сценарного консультанта Лінди Сеґер побачила світ в українському перекладі у видавництві «ІнсайтМедіа» наприкінці минулого року. Посібник зачіпає поширені проблеми, що можуть виникнути в процесі роботи над сценарієм – від накопичення ідей і методів написання до функції головних героїв...

Спираючись на відомі приклади ери німого кіна, як радянського, так і західного, Микола Лядов знайомить читача з абеткою драматургії початків кінематографа — з точки зору сьогоднення не складно зауважити, що чимало кіноприйомів і досі застосовуються при створенні фільмів...

Протягом 2005-2006 років діяла «Школа Голлівуду в Україні». Запрошені викладачі читали лекції та проводили семінарські заняття. Часопис KINO-KOЛО (1997-2008) видрукував кілька матеріалів із цього приводу, що їх підготувала Аксінья Куріна, кінокритик і режисер. Зокрема, це сценарний майстер-клас кінодраматурга Річарда Креволіна та інтерв’ю з ним...

За часів відсутності комп’ютерів усі сценарії набивалися на друкарській машинці, але й тоді існував стандарт їх форматування. Зараз чи не всі мають диво техніки – комп’ютер – з програмою MS Word, тому не треба на око вираховувати «приблизно 3,5 дюйма від краю». Досить встановити шаблон розмітки й потім використовувати його з допомогою кнопки «Формат за зразком». Все просто до неподобства...

Скільки сторінок має бути в сценарії? Чи має сценарист давати вказівки режисерові, оператору та акторам? Що є головним у сценарії?..