втілене
- «Кров’янка»
Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…
- «Сказ»
Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…
- «Перед виборами»
Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…
коментарі
Тарас Мариняк
Владислав Назаренко
Тарас Мариняк
Тарас Мариняк
Тарас Мариняк
25.05.2020 15:15
23.05.2020 15:29
09.05.2020 12:07
28.04.2020 13:23
21.04.2020 18:10
Блоґи
Віктор Глонь
Володимир Войтенко
19:10 12.01.2021
Сценарій ігрового короткометражного фільму
Безсумнівно сценарій, окрім містичної стилізації міста, цікавий своєю методою звернення до сну, а саме до його специфічної логіки сплетіння розрізненного на перший погляд матеріялу в асоціативний ряд, що в результаті складає певну єдність, яку він ніби, завдяки тій же ж своїй логіці легітимізує як таку, що самим фактом цього працює на її ствердження в реальності як достаменно існуючої.
Але сам матеріал сну, тобто - зміст форми, викликає деяке нерозуміння, адже чи то він просто полишається не злитим у купу асоціативним рядом, або може читатися як промо ролик туристичного агенства (чи може мерії самого міста), а звідси трактуватися як рекламна акція, а чи то зміст його можливо розкритися лише для втаємничених. (Тут питання - якого саме роду втаємниченість має бути притаманна глядачеві шоб ті асоціації читати - чи просто мешкати у Львові, а чи щось інше?)
Отож як не знавець Львівських легенд й полишаюся у невизначеності.
Не дає спокою ота історія в капличці з яблуками - що саме вона мала означити, чи може символізувати? Чи є ця сцена основною для розуміння та прочитання історії, а чи наведена лише як одна з рівноцінних локацій?
Й сама зміна локацій - кав'ярня, театр, площа, капличка, цвинтар - чи є це символіка, а чи просто гарна картинка?
Ось такий ворок запитань.
Написав Геннадій Коваль, 12:18 18.04.2013