втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

ГРОШІ, ХЛОПЧИК І ЗРУЙНОВАНЕ ГНІЗДО

28.06.2015


Сценарій ігрового короткометражного фільму


Коментарі



Андрію, перепрошую, може і неуважно перечитав: в моїм компі у "хромі" чомусь ваш сценарій не відкривається, тож наспіх розшукував іншими шляхами, через "лісу"... Одразу кілька соціальних проблем у вашому сценарії простежується, це так... Це добре і складно (тим паче в короткому метрі ) наблизити змістовно до якогося виражально ідейного змісту.

Написав Федір Янько, 11:42 12.07.2015

Федоре, дякую за критику, але є певні речи які ви на жаль пропустили. По перше, ви не зрозуміли основну ідею, а вона звучить так: "В нашій країні гроші вирішують все" Як це не прикро але поки що це жахливе правило існує. І тут конфлікт головного героя (який вважає дар безцінним) з жорстоким світом людей є основним конфліктом. Обдарований хлопчик - це лакмусовий папірець нашого суспільства. По друге, в цьому сценарії немає сина ректора, є лиш син багатія. І останнє, батьки обдарованого хлопчика, покинули його як непосильний для них тягар. А такі діти (безпритульні) не можуть навчатися в Академії, тільки в спец. закладах.

Написав Андрій Ковальов, 10:35 12.07.2015

Андрію, можна й справді зробити гарну річ – в темі про загублений талант і т.д. Але після прочитання замислився, щось пригальмовує… Наче б то все гладенько прописано, а ось оте «щось» випирає за межі кадру…
Перше: викладач академії помічає на ринку безпритульного талановитого хлопчика, радить йому звернутися до спеціалізованого дитячого дитбудинку (враження, наче все уже вирішено, без перспективи, що долі їхні можуть десь перетнутися)

Друге:встряє ректор з турботою про свого чада (словесний потік не завжди є переконливим, виражальним, як кінематографічний засіб)
І перше, і друге – погано… Конфлікт, як рушійна сила, нарощується слабо, не концентрується…
Пропоную таке підсилення:
Перше: викладач академії помічає талановитого хлопчика і запрошує його прийти на прослуховування…
Друге: встряє ректор академії, приводить свого чада, каже тіпо – оце залишайтеся вдвох на всю ніч – працюйте, витягуйте залік!
Третє: десь в цьому часі, можливо, зявляється й хлопчик, чує уривки конфліктних розмов, далі тихо зникає…

Написав Федір Янько, 14:29 10.07.2015

Це лише у творчому задумі. Насправді все трішки банальніше. Головний герой випустив пташку з метою хоч якось зменшити тягар втрати дитини, яка мала справжній дар (що є дуже великою рідкістю, особливо в наш час) Також таким чином він хоче зменшити психологічний тиск соціальної несправедливості, яка існує в нашій країні.

Написав Андрій Ковальов, 15:40 09.07.2015

Доброго дня Марія. Беззахисне пташеня в парку, символізує хлопчика який опинився на вулиці з причин людської, нездорової жаги до грошей. Головний герой підібрав пташеня і виростив з нього співучого птаха, чорного дрозда, про якого є пісня "Blackbird - The Beatles" де птах символізує надію на завтрашній день. Відео в кінці також символізує надію, що люди колись схаменуються і зрозуміють де є справжні цінності життя.

Написав Андрій Ковальов, 11:25 09.07.2015

У цьому сценарії порушуються такі проблеми як відсутність людського таланту і душі. Адже душа робить людину Людиною. Не гроші роблять людину талановитою, а саме її душа її бажання і старання. Не зовсім зрозуміло для чого в кінці використано відео з птахом. Що ви цим хотіли проілюструвати?

Написав Марія Лепетан, 08:49 09.07.2015