втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


 Сценарій ігрового короткометражного фільму


Коментарі



Й я Вам дякую за увагу до коментаря!
Радий, що він виявився принагідним.
Успіху, натхнення та плідного пошуку!

Написав Геннадій Коваль, 16:34 13.06.2013

Дякую, Геннадій.

Вже зараз сценарій скорочений на одну зайву сцену та персонаж. Дещо змінилась заключна сцена. Ваші думки теж наводять на деякі зміни. Буду міркувати. Дякую.

Написав Cергій Янович , 15:57 13.06.2013

Тема оповідаємої історії беззаперечно актуальна своєю злободенністтю, а тому безумовно варта розробки мистецькими засобами та осмислення через призму мистецького ж світосприйняття.

Але тут особливим чином слід зупинитися на самому формулювані теми, адже в рамках запропонованого сценарію вона дещо розмита, а отже позбавлена цілісності, й вже звідси - дещо двояка в прочитані, що звісно не дуже вдало працює на сам сценарій. Отже, напевно слід визначитися - майбутній фільм має в голову кута виносити акцентування на проблемі довіри в процесі взаємодії батьків, педагогів та власне дітей; а чи то фільм про не легку долю цілком конкретної людини, люини, що втілена в образі слідчого МВС, яка зіткнулася зі складною проблемою й в певний, їй притаманний спосіб, ту проблему спромоглася (чи не спромоглася) вирішити. Адже в залежності від цього акценту напевно й твориться поступова інтерпрітація та розуміння авторського посилу. Склалося таке враження, що тема все ж таки більш суголосна першому із зазначених варіантів (тим паче, якщо враховувати можливі алюзії, що самі собою виникають, до нещодавно дискутуємої в мас-медійному просторі історії з відомим музикантом). Але незбалансованість оповіді поступово тему підмінює другим з вищезазначених варіантів. Й так виходить, що історія ніби то і цілісна, але саме розвиток її теми через сюжет повязаний дещо умовиглядно (зав'язка й розв'язка оповідають про різне).

Бо якщо на меті малося оповісти історію слідчого, то власне обставини тут дещо безвідносні й не вимагають втілення в саме такій конкретиці.

Також окремо слід напевно зупинитися й на розробці фіналу, адже він виступає дещо не підготовленим, бо сам вчинок слідчого та розкриття деяких обставин його минулого життя демонструються дещо непередбачено та для глядача неочікувано, адже це все ж таки не підготовка дії, навіть не апофеоз, а власне розв'язка всієї історії й вносити тут якісь несподівані повороти в сюжеті наврядчи буде вірним відносно композиційної точки зору. Напевно слід було підготувати глядача до цього, на початку сценарію увівши додаткову сцену, що мала би на меті показати нелюбов, а то й ненависть, головного героя до певного типу людей, власне тут - наркоманів, що певним чином дозволило б розкрити глибоко вкорінену в характері героя мотивацію його вчинків.
Хоча знову ж таки - все це залежить напевно від остаточного визначення теми, адже якщо історія про бувшого наркомана, потрапившого в непосильну для нього драм.ситуацію, то це одне. А якщо історія про батька, що намагається захистити та вберегти свою дитину, то тут напевно слід дещо по іншому розробляти лінію мотивації, поглиблювати її, вкорінювати в характер, а не полишати обгрунтування вчинку на рівні стереотипного реагування на неприйнятну з точки зору соц.бажаності поведінку педагога.
Й напевно, якщо виходити з першого варіанту теми, то варто таки було б дещо більше уваги присвятити лінії вдячної дитини, що в епілозі показується на могилі слідчого. Адже її вдячність теж дещо мало розкрита, адже глядач так й не встиг достаменно з цим героєм познайомитися, а враховуючи, що ГГ за нього життя віддав, то воно напевно того варте. Але це вже все ж таки нюанси.

Ну от якось так.
В цілому ж можливо зазначити, що у незалежності від того, якій з тем надати перевагу, наявний матеріал таки вартий того, щоб бути допрацьованим, адже цілком володіє достатнім потенціалом, аби в результаті вилитись у певну художню завершеність.

Написав Геннадій Коваль, 14:20 13.06.2013