втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

ТРИ ХВИЛИНИ

25.04.2019


Cценарій ігрового короткометраєжного фільму


Коментарі



Сергію, Вітаю навзаєм.
Прослухав Ваш розширений варіант. Дійсно ще один неочікуваний хід в ньому вдалося зреалізувати. Як на мене то дещо дивною виглядає поведінка ГГ у ресторані, адже до цього змальований з усіх боків як "хвацький чолов'яга" коли вдається до уникаючої поведінки, то це дещо розмиває цілісність попередньо змальованого образу. Втім це радше замітка на полях. Головне ж, що нові сцени таки вдало повертають історію у лоно попередньо змальованого конфлікту та тим самим прибирають відчуття розмитості й недосказаності. Щоправда також впадає в око певна відкритість фіналу й навіть починає здаватися, що ще б з десяток неочікуваних поворотів цілком можливо було б у цій історії показати. То може це історія на повний метр?

Написав Геннадій Коваль, 17:36 05.05.2019

Чого цій історії точно не бракує так це неочікуваних поворотів. Й цим сценарій беззаперечно чіпляє.
Втім напевно таки дається взнаки, що врешті решт мова йде не про повороти сюжетні, а про повороти жанрові. Так, добре змальована експозиція занурює глядача (читача) в лоно побутової драми, що дещо передбачувано розгортається в драму соціальну. Доречі у цьому місці дещо малоймовірним виглядає щоб ГГ біг назад з сумкою, адже значно природнішим було б розслабитися після "вдало виконаної місії" та непоспіхом прямувати за "лаврами" у "світлі захоплених поглядів та бурхливих аплодисментів". Й такий непоспіх мав би вочевидь викликати знервування у Лисого і врешті решт підбити його навтьоки. Напевно так би доречніше було б підготувати глядача до повороту сюжету у лоно соціальної драми.
А ось подальший розвиток історії дійсно майстерно та неочікувано спантеличує глядача, адже з всіх боків "позитивного" ГГ постає у типажі вправного утилізатора (маніпулятора) й через конфуз переводить історію у жанр сатири. Щож, дійсно несподівано, але може це й мало би бути розв'язкою, бо подальше перетікання в жанр "романтичної історії" геть спантеличує та полишає відчуття чи то незавершеності, а чи то розгубленості від нерозуміння основного посилу переглянутої історії.

Написав Геннадій Коваль, 22:23 03.05.2019