КІНОПРОЦЕС – ЦЕ ТАКА ВСЕСВІТНЯ ДОМЕННА ПІЧ (частина перша)
КІНОПРОЦЕС – ЦЕ ТАКА ВСЕСВІТНЯ ДОМЕННА ПІЧ ОМКФ-5. Частина перша - спільності. На початку минулого сто...
КІНОПРОЦЕС – ЦЕ ТАКА ВСЕСВІТНЯ ДОМЕННА ПІЧ (частина друга)
Першу частину читайте в блозі: http://screenplay.com.ua/blog/?id=304 ОМКФ-5. Частина друга - частковості. ...
Початок другої частини в блозі: http://screenplay.com.ua/blog/?id=309 Частина друга, закінчення «Майдан»...
ТРИ БЕСІДИ У КУЛУАРАХ.
Вікторія Колтунова ТРИ БЕСІДИ У КУЛУАРАХ . 4-ий ОМКФ Бесіда перша. Нан...
ДО ПЕРЕГЛЯДУ, ПАНОВЕ! 4-ИЙ ОМКФ
Вже другий рік поспіль ОМКФ проходить як глядацький фестиваль, тобто долю першого місця в конкурсі визначає гл...
АНДРІЙ МАЛАХОВ, АНДРІЙ ПАЛЬЧЕВСЬКИЙ ТА ЇХНЄ ПІДПАСНЕ СТАДО
Немає в українській мові такого слова - «підпасне». Ну і що? Ми його введемо у обіг. Воно точне. Коли в Украї...
НЕОЕСКАПІЗМ ТА ПОКЛИК ЕКРАНОГО СВІТУ
ОМКФ завжди відбувається у липні. Тому мені здається, поки липень-2013 не настав, я ще можу трохи поміркувати ...
Про природу літератури та сюжетність.
Нещодавно прочитала есе Дарини Мельник про природу літератури і зокрема сюжетів. Написано легко і «літературн...