втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


Сценарій ігрового короткометражного фільму

Коментарі



Дякую, що прочитали і відкоментували! Приємно, що Ви там помітили серйозні і глибокі речі!

Так, я теж крани не люблю в сценаріях, тут Ви маєте рацію! Насправді намагаюся уникати завджи як можу усіх технічних "порад" і в інших сценаріях не люблю це читати, але деколи саме кран в мене чомусь виникає. Буду його притримувати подалі )

А про шини і "все таке", я всеж думаю, що якщо режисер буде не японець то він чітко розуміє, що таке атрибути Майдану. Але дякую за підказку, згодна, що сценарист повинен саме конкретно описувати, а не натякати чи щось там ще робити!

Написав Ольга Войтенко, 09:46 06.07.2015

Оленько - так коротко й сильно про серйозні й глибинні речі ! І так художньо талановито! Не треба тільки крана, ради Бога! То не справа сценариста - з крана це знімати чи з вертольота, про те нехай болить голова у режисера й оператора. А от (шини і все таке) - це вже справа виключно сценариста. І не треба змушувати режисера ламати голову, які ж там шини і що ж воно за "все таке " - що йому, власне,знімати, коли написано сценаристом, що зняти треба "все таке"? А якщо режисер буде японець, звідки йому знати про "все таке"?

Написав Василь Трубай, 17:42 05.07.2015