втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

У рамках фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival’2015 Фонд ім. Гайнріха Бьолля в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку «Зміни клімату та енергоефективність».

Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine та фестиваль соціальної відеореклами MolodiyaFestival запрошують створити соціальну рекламу на тему зеленої енергетики та зміни клімату. Призовий фонд категорії – 10 000 грн.

«Запрошуємо вiдзняти коротке вiдео хронометражем до 1 хвилини, яке б, на вашу думку, стало ефективною соцiальною рекламою й допомогло українцям замислитися над власним способом життя й тим, як кожен із нас впливає на довколишній світ», – пояснюють представники Фонду.

Обирайте еко-тему, яка буде для вас найактуальнішою:

  • зелена енергетика
  • енергоефективність та енергозбереження
  • зміни клімату й Україна
  • що нам робити з аномальною спекою, як адаптуватися, як звикати

Переможці в категорії «Зміни клімату та енергоефективність» отримають призи в розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця, відповідно, від партнера Molodiya Festival – Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні.

Вимоги до відео:

  • формати mkv, mov, mpg4
  • хронометраж - до 1 хв.
  • кількість робіт від одного/однієї учасника/учасниці – необмежена

Кінцевий термін – 15 вересня 2015 р.

Роботи в цій категорії братимуть участь і в загальному конкурсі фестивалю з призовим фондом у розмірі понад 65 000 грн та позмагаються за головну премію в розмірі 10 000 грн. 

Заявка учасника на сайті: http://www.molodiya.com.ua/

Офіційна інформація 

Коментарі