втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Ювілейний 10-й Одеський міжнародний кінофестиваль презентує офіційний імідж. Цьогоріч концептуальний стиль ОМКФ, який відбудеться 12-20 липня, розробляла студія графічного дизайну 111room, а основою стали роботи одеського фотографа Оксани Канівець. 

За десять років свого існування Одеський кінофестиваль міцно закріпив за собою звання масштабного дев’ятиденного заходу, на який вирушають за якісним кіно, яскравими враженнями, одеським колоритом та незабутнім відпочинком. Імідж ювілейного кінофестивалю, що цьогоріч відбудеться з 12 по 20 липня - це своєрідний огляд десяти років існування ОМКФ, у якій поєднались його атмосферна локація та знакове число 10.

Десять фестивалів – це важливий і значний період для нас. У створенні цьогорічного іміджу нам хотілось зробити саме таку ретроспективу, рефлексію на ті надзвичайні моменти та емоції, які протягом 10 років Одеський кінофестиваль дарує глядачам. Традиційно головними темами є поєднання унікальності самої Одеси та найкращого кіно, яке насправді народжується з маленьких моментів, адже життя – це найкращий сценарист. Колекція іміджів 10-го ювілейного ОМКФ – це колаборація агенції 111room, яка надала цьогорічному іміджу зміст та форму, та Оксани Канівець, талановитого фотографа, яка спостерігала всі етапи творення та проведення Одеського кінофестивалю з перших днів”, - говорить генеральний продюсер ОМКФ Юлія Сінькевич.

Концептуальний стиль ювілейного кінофестивалю розробляла студія графічного дизайну 111room. Раніше студія працювала над серією постерів для "Інтершколи", брендом “Strila”, у 2017 році брала участь у ГОГОЛЬFESTі, а ще через рік — у “Книжковому Арсеналі”, де за чотири дні автори студії розмалювали 30-метрову стіну. У своєму стилі ілюстратори поєднують традиційність та експериментальність. За словами авторів, ідея постерів 10-го ОМКФ передає емоційну складову, без якої фестиваль неможливий.

Ці постери - емоційні, прості та доступні, - зазначають автори ідеї Іван Дудченко та Андрій Гетманчук. - Нам дуже хотілось, аби фестиваль відвідувало ще більше людей: від одеситки баби Зіни до світових зірок у сфері кіно. Разом з тим, ми не змогли обійти стороною емоційну складову фестивалю. А як інакше? Море, фільми, дворики та прогулянки. У постері ми використали фото, які передавали цікаві ракурси та колорит міста, в якому проходить ОМКФ. Окрім того, у процесі роботи було прийнято рішення зробити акцент на цифрі 10, адже це буде ювілейний кінофестиваль - що ми і підкреслили”.

В іміджі 10-го ОМКФ знайшла своє відображення Одеса - місто, яке всі ці роки гостинно приймає гостей кінофестивалю і щороку підтверджує звання кінематографічної столиці України. Так, знакове число 10, в якому відображений ювілей кінофестивалю, гармонійно доповнили світлини Одеси, зроблені фотографом Оксаною Канівець.

Я дуже люблю ОМКФ - для мене це 10 років найяскравіших літніх місяців, це команда, яка стала родиною, це наша спільна пристрасть, яка стала своєрідною залежністю і з такою залежністю не хочеться боротися. - ділиться Оксана Канівець. - Мені дуже приємно, що наші зусилля роблять фестиваль з кожним роком все кращим, масштабнішим та ще більш професійним. На Одесу можна дивитись по-різному, а для мене найцікавіше - дивитись на неї кінематографічно. Можна просто фіксувати місце - а можна передавати крізь призму об’єктива дух та відчуття моменту. У фотографіях для постера я показала три стани Одеси: розслабленого, споглядаючого та щедрого південного міста”.

Нагадаємо, що ювілейний 10-й Одеський кінофестиваль пройде з 12-го до 20-го липня.

За офіційною інформацією

Коментарі