втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

З 15 вересня по 15 жовтня 2016 року дослідницький підрозділ групи StarLightMedia – StarLight Marketing – провів вимірювання глядацького запиту на жанри й теми фільмів і серіалів, повідомляє «Детектор медіа».

Опитування проводилось телефонним інтерв’ю (дзвінки на випадкові мобільні номери) по всій Україні.

В рамках дослідження всього було опитано 330 респондентів, з яких 44% (146 респондентів) – чоловіки, 56% (184 респонденти) – жінки.

Респондентам задавали два запитання: «Як ви особисто вважаєте, в якому жанрі варто зараз знімати в Україні кіно?» і «На яку тему, на ваш погляд, зараз варто знімати кіно в Україні?».

Варіанти відповідей респондентам не пропонувалися. Жанри вони називали самі, а відповіді кодувалися у відповідну категорію.

Тож, як повідомляє StarLightMedia, результати дослідження показали, що українці чекають від виробників комедій, історичного кіно і фільмів про кохання, причому очікування чоловіків і жінок трохи різняться.

Таблиця 1. В якому жанрі варто зараз знімати в Україні кіно?

Таблиця 2. На яку тему зараз варто знімати кіно в Україні

«Ми розуміємо, що, питаючи, про що потрібно знімати, ми вимірюємо радше очікування українців від виробників, ніж отримуємо прогноз, що будуть дивитися люди у кінотеатрах і по телебаченню. Ми мали на меті зробити зріз того, що сьогодні вважається потрібним і важливим суспільством, а що – ні», – прокоментував керівник StarLight Marketing Орест Білоскурський.

Телегрупа зазначила, що результати дослідження не розбіглися з очікуваннями продюсерів.

«Те, що гумор сьогодні – один із найочікуваніших жанрів, є зрозумілим: життя надає достатньо тривог і проблем, глядач шукає розради, – вважає Тала Пристаєтська, шеф-редактор художнього виробництва групи StarLightMedia. – Проте отримані результати можуть стати додатковими дорожніми вказівниками для продюсерів. Наприклад, поєднання комедії та історії кохання у жанрі ромком, націленому на молоду аудиторію, робить найкращі боксофіси і рейтинги. Історичні фільми є дорогими у виробництві, але, можливо, виробникам варто пошукати варіанти, як зробити їх дешевшими і поєднати із іншим жанром, тією ж комедією або мелодрамою».

Коментарі